Reklamacje i zwroty
Zwroty
Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient, który dokonał zakupu na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni kalendarzowych bez konieczności wskazania przyczyny, ponosząc jedynie koszt odesłania przesyłki.
Instrukcja zwrotu towaru
Konsument może dokonać zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia zakupu, składając oświadczenie w dowolnej formie.
W celu przyspieszenia procedury zwrotu zalecamy wypełnienie Formularza zwrotu towaru (POBIERZ), który zawiera oświadczenie o zwrocie, przesłanie go drogą mailową, a następnie odesłanie formularza, wraz z towarem oraz oryginałem paragonu, na wskazany poniżej adres, przed upływem 14 dni kalendarzowych od dnia zakupu
Oświadczenie o zwrocie towaru można złożyć:
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ziwos.sklepbhp@gmail.com
- pisemnie na adres: SKLEP BHP Łukasz Witkowski ul. Powstańców Wielkopolskich 26a, 63-830 Pępowo
z dopiskiem: test.test.ziwosbhp.pl
Przed zwrotem towaru, prosimy o kontakt ze Sklepem w celu uzgodnienia szczegółów.
UWAGA: Nie przyjmujemy żadnych przesyłek, które zostały odesłane do nas za pobraniem.
Reklamacje
W przypadku wystąpienia wady zakupionego produktu klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji. W tym celu należy wypełnić Formularz reklamacji (POBIERZ FORMULARZ) i przesłać go:
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ziwos.sklepbhp@gmail.com
- pisemnie na adres: SKLEP BHP Łukasz Witkowski ul. Powstańców Wielkopolskich 26a, 63-830 Pępowo
z dopiskiem: test.test.ziwosbhp.pl
UWAGA!
W sytuacji, gdy wada produktu będzie widoczna prosimy o wysłanie fotografii na wyżej wskazany adres mailowy. Po rozpoznaniu sytuacji nasi konsultanci wskażą dalsze kroki reklamacyjne również drogą mailową.
Jeśli dokonali Państwo zakupu produktów elektronicznych, prosimy o nadanie ich na powyższy adres korespondencyjny, tak by nasz serwis mógł rozpoznać wadę na miejscu.
W terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji i dostarczenia towaru ustosunkujemy się do niej. O wynikach rozpatrzenia powiadomimy drogą mailową. Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji towarów.
Wszelkie uszkodzenia produktów lub uszkodzenia paczek oraz braki w dostawie należy zgłaszać mailowo lub telefonicznie maksymalnie w ciągu 24 h od chwili otrzymania paczki, o ile protokół szkody nie został sporządzony bezpośrednio w obecności kuriera.
UWAGA: Nie przyjmujemy żadnych przesyłek, które zostały odesłane do nas za pobraniem.
Postanowienie dotyczące reklamacji i zwrotów odnoszą się jedynie do klientów będących konsumentami. Oznacza to, że przedsiębiorca, który zakupił towar „na fakturę” będzie go użytkował przy prowadzeniu działalności gospodarczej i tym samym utracił prawo do odstąpienia od umowy.